Custom Search

KLIK KAT SINI JUGA

RAHSIA WANITA MELALUI BULAN KELAHIRAN

Tajul Muluk begitu sinonim dalam astrolosi zaman silam, khususnya dalam masyarakat melayu kuno dalam menafsirkan watak-watak wanita, mimpi, hari yang baik dan terjemahan lain dalam kehidupan sehari-hari.

Ia adalah untuk pengetahuan dan pembacaan semata-mata dan bukanlah sebagai kepercayaan 100%.

Rahsia Wanita Mengikut Bulan Kelahiran

Januari

- ramai kenalan, sedikit pemalu dan bersungguh-sungguh bila melakukan kerja

Febuari

- boleh di percayai, pandai buat kerja, sangat teliti dalam urusan kerja tetapi suka bermain cinta

Mac

- ringgan tulang, mudah membantu, tiada bakat dalam perniagaan kecuali bimbingan. mudah tergoda pada lelaki, tak pandai menyimpan wang dan suka sendirian.

April

-Tabiat lekas naik darah, pertuturan keras dan kedekut


Mei

-Suka merendah diri,penyabar, suka meminta bantuan orang lain tiada bakat dalm perniagaan, manis pertuturan dan mudah dengan lelaki.

Jun

- banyak ilmu pengetahuan, ringgan tulang, hidup dalam kemewahan, perkahwinan tidak kekal, pernikan lebih sekali.

Julai

-Banyak pancarobahidup dan godaan, banyak perolehi rezeki

Ogos

-bernikah lebih dari sekali,berbakti pada suami, rezekinya pada suami dan rajin berusaha.

Setember

-Murah hati, tabah dalam dugaan serta mempunyai ramai anak

Oktober

-murah rezeki, keras hati dan mudah simpati

November

-rajin, pandai berbicara, mudahmenyeleweng, tidak menafaatkanharta pusaka

Disember

- rajin berusaha, lekas naik darah, kers hati, bila marah berapi-api, anaknya ramai lelaki dan murah rezeki

16 comments:

cinta lea ixora said...

ogos: bernikah lg sekali...????? aiyakk....
tak nak...!! huhu.....

shareh89 said...

hehe.. ixora ni mesti besday bln ogos kan???

cinta lea ixora said...

juz call me lea.. aah.. bln 8... 31/8.. caye x..?

shareh89 said...

wah.. bestnya besday 31 ogos.. 1malaysia sambut besday lea.. hehe

cinta lea ixora said...

haha.. xde la best sgt pon.. tp mmg agk sng la org nk ingt.. heee

shareh89 said...

best 2,.. jd anak merdeka.. hehe

QeMa said...

ouh~
im February gal
quite true!

p3perak said...

nk aries gk!!!!

shareh89 said...

nak ke p3perak??
klu nak nnt sy letak ek klu ada masa.. :)

p3perak said...

nk tau je..
ok2, post la ek pasni..

shareh89 said...

insya-allah klu smpat,,.. hehe
skrg ni bz ckit sbb dekat nak exam dah

Huda said...

-murah rezeki, keras hati dan mudah simpati

alhamdulillah.murah rezeki aku~

shareh89 said...

hehe.. yela 2 huda.. :)
thanks 4 komen

░♥si lampu neon♥░ said...

pergh adoi aku novembewr? adoihaiiii

shareh89 said...

relax la si lampu neon.. jgn taksub sgt dgn semua 2.. hehe

Decorater [MisS N] said...

kerasnye hatiku...cam batu kah?
or cam kerak nasi je ek?
ahaks....nice info

Post a Comment

TINGGALKAN LINK ANDA D ISINI

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Mr ShAReH BLoG |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.