Custom Search

KLIK KAT SINI JUGA

AKU DALAM DILEMA

SALAM ALL..
Rasanya dah agak lama jugak x update blog ni...
Sibuk yg teramat sangat ngan keja.. Huhu..
So sekarang ada la skit masa..
Sikit jeeeeeeee...
Tak banyak...
Aku skunk ni dalam dilema la...
Sebenarnya aku nak berenti keja...
Keja skrang ni makin teruk la... 


Sampai ari minggu pon kena keja jugak..
Hmmmmmmmmm........
Stressssssss sangat...


N bosannnnnnnnnn...
Arrgggghhhhhhhhhhhhh
 
Patutkah aku berhenti keja????
Nak berenti or xnak berenti???
Xnak berenti ke nak berenti???
Hhmmmmm

7 comments:

mye said...

sntiasa fkirkan masa dpan bkan masa skunk..
huhu

Ezay Hadry said...

cari penyelesaian btul2..fikir teliti
mintak pertolongan dari-Nya

cik-terompah said...

klu dah ada kerja yg lebih baik yg mennti.. pe salahnya kan..

qieranna said...

kena fikir elok2 nih...jgn tsalah wat pilihan...

Haula Hati said...

fikir masak2 sebelum buat keputusan.
buat yang rasa terbaik untuk diri sendiri.
:)

dan mindfreak sudah tukar jadi haula hati sekarang. :)

| cik azeya | said...

sabarlah. kalau tak suke, benti je. hee

an.nabihan said...

salam. tak salahkan an bg advices.

first, b4 resign. cari job lain dulu. dapt offer. baru jump. compare both job which give more benefits, pro n con both again. baru leh jump. jgn yg dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran. ok.. pikir tul2 k.

Post a Comment

TINGGALKAN LINK ANDA D ISINI

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Mr ShAReH BLoG |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.