Custom Search

KLIK KAT SINI JUGA

SAFETY FIRST!!

ASSALAMUALAIKUM SEMUA...
Rasanya dah lama aku wat entri baru kat blog aku ni.. Sampai berhabuk dah blog ni.. hehe.. Al-maklum la sibuk ngan final projek..Ngan kena siapkan report untuk projek ni skali.. huhu.. Nak online n lawat blog korang pon xsempat.. Sorry ye semua rakan blogger..
Arini aku nak kongsi la satu citer kat korang semua pasal sesuatu yg terjadi ptg td kat umah sewa aku ni..Tadi petang abis je klas, aku ngan group aku terus fikir pasal projek kitorang.. Mana tak fikirnya pasal projek2 sebab ari rabu minggu ni aku dah kena present projek 2.. Petang td pon aku ngan group aku pon pasang la kitorang punya litar 2 sampai siap...Selepas siap pasang pon, kitorang pon test la litar projek kitorang 2 guna power supply.. Mula2 kitorng test 2, ok je.. Dalam beberapa minit kemudian ada sesuatu yg tak diingini berlaku..
Tiba2 je aku terdengar bunyi sesuatu yang pelik dari power supply tuh..
Bunyinya 'crek, crek'.. lebih kurang cam tue la bunyinya.. pas tue ada la bau hangit.. aku pon tgk la kat power supply tue.. dia punya wayar kuar api... Memang giler betul time 2.. Member aku sorang ada plak kat tepi tue time 2.. nasib baik lagi sku sempat tengok.. Kalau tak, tak sempat la member aku tue nak present projek ngan kitorang sebab terkena kejutan elektrik..
Pas tue apa lagi, kitorang masing2 kalut lari nak selamatkan diri.. memang cemas giler time tue.. Tapi aku rasa geli hati plak bila terfikir time tue.. Masing2 kalut nak lari selamatkan diri.. HUAHUAHUA... Nasib baik member aku yang sorang ni berani sikit.. Dia pon terus tutup suis plug tue.. Memang trauma jugak ar lepas tue nak test litar tue untuk kali kedua.. hahaha..
Sampai sini saja post aku kali ni..
Motifnya di sini, berhati-hati la ye apabila menggunakan peralatan elektrik...

2 comments:

++***hana zaty**++ said...

hehe..cam knal je tajuk tuhhh..msti tuan pnye blog ni yg lari pling laju!!!!!kiki

shareh89 said...

haha.. mana da... xlari pon. jalan je.. kenal ke tajuk 2?? hehe... syhhhhhh

Post a Comment

TINGGALKAN LINK ANDA D ISINI

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Mr ShAReH BLoG |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.