Custom Search

KLIK KAT SINI JUGA

SEBUAH PENANTIAN


Penantian....

Ku lepaskan kau terbang bebas
Demi sebuah pencarian
Kerana ku tahu
Rantingku rapuh untuk kau
Melepaskan lelahmu

Namun berikan aku sedikit ruang
Untuk ku terus menyimpul rindu
Walau ku tahu cinta itu hilang
Aku akan setia menunggu

Penantian ini bukan bermakna
Aku masih terus mengharap
Ianya bererti aku masih di sini
Menanti engkau kembali
Dengan coretan cinta baru
Yang kau temui dalam pendakianmu

Episod cintamu yang berakhir
Bukanlah babak cintaku yang terakhir
Kerana aku akan terus membajainya
Sehingga kuntumannya mekar bernyawa

Andai satu hari nanti
Cinta yang kau genggam terlepas pergi
Berpalinglah kepadaku sekali lagi
Aku yakin aku masih di sini
Bersama cinta yang subur di hati

Terbang, camar
Kan ku tunggu kau di kaki pelangi





0 comments:

Post a Comment

TINGGALKAN LINK ANDA D ISINI

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Mr ShAReH BLoG |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.