Custom Search

KLIK KAT SINI JUGA

ICEROOM A.K.A BILIK AIS

Salam all..
Dah lama rasanya nak update entri pasal ni tapi tak sempat sebab bz ngan klas... 
Maklumlah, kuliah sudah bermula... hehehe
Ari ni rasa lapang sikit sebab klas abis awal, so cepat2 la nak update blog..
Mana tahu lepas ni lambat lagi nak update sebab takda masa yang lapang... 
Okey, berpatah balik kepada tajuk entri ni...
Korang tahu tak ICEROOM A.K.A BILIK AIS ni ape???
Nak tahu lebih lanjut jom baca seterusnya

ICEROOM A.K.A BILIK AIS ni sebenarnya adalah kafe... hehehe... 
Kafe ni ada bermacam-macam jenis aiskrim... SEDAPPPPPPP
Dah lama rasanya nak g makan aiskrim kat ICEROOM ni..
Akhirnya malam tu tercapai jugak hasrat aku untuk makan aiskrim ni...
Memang puas hati la makan aiskrim ni... 
Harga pon berpatutan.. 
Kurang dari RM10..
Bawah ni antara menu yang terdapat di ICEROOM






Sedap aiskrim yang aku makan ni... 
Jom ler try...
hehehe..
Jadi promoter lak aku ni..
Hahaha
Korang tak terliur ke tengok aiskrim ni????

2 comments:

Zetchi Henry said...

nak aiskrim
aiskrim
aiskrim
aiskrim
:D

NURUL ARLIZA HJ. MAHMOOD said...

nape dia ta kaler biru?
nama pun ais kan?
hihi

Post a Comment

TINGGALKAN LINK ANDA D ISINI

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Mr ShAReH BLoG |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.