Custom Search

KLIK KAT SINI JUGA

MY FIRST CHEQUE

SALAM SEMUA..

kali ni aku nak berkongsi citer ckit ar ngan korang... aku dah pon dpt cek dr NUFFNANG.. yuuhhuuuuu!!!
best sgt bila dapat cek ni... biasala.. fisrt time dapat cek dr NUFFNANG ni.. hehe..
tp aku lom g cash kan lg cek ni kat bank.. tak sempat nak g bank skunk ni.. bz ckit.. biasa la, dah last sem memang camni.. sibuk sangat2.. kat bawah ni aku serta kan gambar cek NUFFNANG yg aku dapat ni sbg bukti..



ckit je duit yg aku dapat ni.. huhu.. apa2 pon, TQ 4 NUFFNANG...

2 comments:

Jutawan Senyap said...

congratulation..... hope u will be success..

Anak Gemilang said...

bestnya.. :)

Post a Comment

TINGGALKAN LINK ANDA D ISINI

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Mr ShAReH BLoG |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.